השכרת רכב לאורחים

השכרת רכב לאורחים מחו"ל

 

בכל שנה מגיעים לישראל כ-10 מיליון תיירים, שבאו להתרשם מיופייה של הארץ, לעשות בה עסקים, לראות את המקומות הקדושים ולבלות. מכיוון שכיום עדיין אין תשתית רכבות שמרשתת את הארץ כולה, ומשום שהתחבורה הציבורית קשה להבנה על ידי תיירים, השכרת רכב לאורחים מחו"ל היא הפתרון המועדף על רבים.

 

השכרת רכב לתיירים


כבר בשדה התעופה, יכולים התיירים למצוא סניף של Hertz, שהינה חברת השכרת רכב. בסניף ניתן לשכור רכב לצורך הגעה למלון. הם יכולים לבצע את ההזמנה מראש, או להחליט בהיותם בשדה התעופה לוותר על שירותי המוניות או הרכבת ולבחור להתנייע בנוחות ברכב משלהם. מכיוון שהם זקוקים להכוונה והדרכה בדרכים, הם יכולים לשכור GPS מחברת Hertz, בנוסף להשכרת הרכב. הGPS יסייע להם לנווט ולהכיר את הדרך הקצרה והמהירה למלון שלהם, באחת מתוך 10 שפות שונות.

השכרת רכב מצויד בGPS תאפשר לאורחים את מקסימום הנוחות והמהירות במחיר נוח. בנוסף, בעת השכרת רכב, האורחים מחו"ל זכאים לשירות ולמענה מסביב לשעון ויכולים להתקשר בכל שאלה למוקד השירות של חברת השכרת הרכב, ולקבל תשובה וחיוך.

 

תיירים רבים מבלים את תקופת הביקור שלהם בארץ בנסיעות לחלקי הארץ השונים. הם יורדים לים המלח כדי לראות את המקום הנמוך בעולם, נוסעים לירושלים כדי להתרשם מקדושתה ולטייל בשווקיה, קופצים לתל אביב כדי ליהנות ממרכז הבילויים של ישראל, מדרימים לנגב כדי לתפוס שלווה, ומצפינים כדי לראות את אתרי הדת והתיירות שם. בשל היקף הנסיעות והמרחק אותו הם עוברים, רבים מהאורחים מחו"ל מעדיפים השכרת רכב לתקופת הטיול שלהם, שמאפשרת להם לנצל היטב את זמן החופשה, ולעצור כשמוצאים מקומות מעניינים שלא היו מלכתחילה במסלול.

 

השכרת רכב לאורחים עסקיים מחו"ל


כאשר מגיע לארץ אורח עסקי מחו"ל, השכרת רכב עבורו לתקופת הטיול, תאפשר לו לנוע בין מרכזי העסקים שלכם, ולנצל היטב גם את שעות הפנאי במהלך הביקור שלו. יתר על כן, השכרת רכב לאורח מחו"ל תשחרר אתכם מהצורך ללוות אותו רוב הזמן, והוא יוכל לטייל מבלי להיות תלוי בכם.
 
אם אתם אוספים את האורח העסקי משדה התעופה בעצמכם, בוודאי תשמחו לדעת כי ליד המלונות בתל אביב, ירושלים וים המלח קיימים סניפי השכרת רכב שמהם יוכל האורח לקחת את רכבו, ובמידת הצורך גם תוכלו להשתמש בשירות כמו זה של חברת Hertz, המאפשר לקבל את הרכב מכל כתובת בה ישהה האורח העסקי, ואף לאסוף אותו משם בתום תקופת האירוח.

כשמדובר בלקוח עסקי, חשוב לגרום לו להרגיש בנוח. במקום רכב חברה רגיל, כדאי להעמיד לרשותו רכב יוקרה שישאיר עליו את הרושם החיובי. רכב כזה ניתן לשכור מחברת השכרת רכב בעלת צי רכבים גדול ומגוון, כמו Hertz.


בצעו עוד היום השכרת רכב בישראל לאורח שלכם , ואפשרו לו ליהנות מהדרך הטובה ביותר לטייל בישראל. 

 

חברת הרץ מציעה שירותי השכרת רכב בחו"ל עם מגוון רחב של רכבים להשכרה כגון רכבי יוקרה, משפחה, קרוונים ורכבים קומפקטיים ויעילים לעיר. כמו כן, אנו מציעים השכרת רכב בישראל ושירות לקוחות מלא 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.